fbpx

News

Noi si proaspete.

REALITATE AUGMENTATA

Cu un secol in urma, cheia de succes a unui comerciant era interactiunea directa cu clientul sau, nu numai ca ii cunostea numele, dar, de asemenea, ii stia preferintele si ce a cumparat anterior.
Piata de retail de astazi este supraaglomerata, clientii tind sa devina reticenti fata de metoda clasica de cumparare.
Desi retaileri au adoptat la inceput, ca metoda noua de a capta atentia clientilor tehnologia VR, aceasta a fost inlocuit de AR-realitate agmentata, care are o zona de aplicare, un potential mai mare si este mai usor sa se incadreze in viata cotidiana.
Realitatea augmentata, are”puterea de a aduce la viata” un magazin, eticheta unui produs sau vitrina unui magazin/local.
Retaileri pot folosi AR pentru a afisa stocul produselor din magazin, promotiile, schimbarea spatiului unde se pot incadra anumite branduri (de ex. Costume de baie se pot vizualiza cu background plaja, etc), harta locatiei, etc.
Preferintele clientilor se pot colecta, folosind drept instrumente de analiza.

Astfel de experienta detine factorul “wow” care ii face pe clienti sa revina de fiecare data, plimbarea dupa cumparaturi se va schimba, nu va mai fi obositoare.
Cum functioneaza AR pentru retail?
– se acceseaza aplicatia de pe telefon sau tableta (aceasta se va afisa de catre retailer intr-un loc vizibil).
– telefonul/tableta va folosi aparatul foto pentru a scana si a identifica produsele
de la fiecare magazin iar in cateva secunde, aceasta va afisa pe ecran ofertele disponibile din fiecare magazin (daca se afla intr-un mall) sau magazinul ales, fara a folosi marker QR code.
A fost o vreme cand comerciantii au ignorat prezenta lor pe Facebook, speram ca nu vor face aceeasi greseala in cazul AR.

Ce mai facem?